Web 2.0 heeft de toekomst.

Ook kan je thuis veel dingen regelen, die met de bibliotheek te maken hebben oa.:
Kijken of het boek aanwezig is in de bibliotheek, wat je graag wilt lenen. Boeken verlengen.
Boetes betalen via i-deal.
CD'tjes reserveren via het CDR.
Tegenwoordig hoef je voor veel dingen de deur niet meer uit.
De uitleg van Dennis Eijsten is erg duidelijk. Hij laat goed zien wat de klant thuis ook ziet op de computer.
Toch denk ik dat er nog veel klanten zijn, die ons nodig hebben, al is het maar voor een praatje. Ook zijn er veel, vooral oudere mensen, die geen computer in huis hebben.
Wij moeten ons wel verder ontwikkelen, omdat de jeugd wel over een computer beschikt en wij hen ook moeten kunnen helpen,
DE JEUGD HEEFT DE TOEKOMST EN WIJ MOETEN MEE!!
De uitleg van Dennis Eijsten is erg duidelijk. Hij laat goed zien wat de klant thuis ook ziet op de computer.
Toch denk ik dat er nog veel klanten zijn, die ons nodig hebben, al is het maar voor een praatje. Ook zijn er veel, vooral oudere mensen, die geen computer in huis hebben.
Wij moeten ons wel verder ontwikkelen, omdat de jeugd wel over een computer beschikt en wij hen ook moeten kunnen helpen,
DE JEUGD HEEFT DE TOEKOMST EN WIJ MOETEN MEE!!
Kennelijk hoor je bij de jeugd, want je doet ook al aardig wat op die computer.
BeantwoordenVerwijderenIk ben het met je eens dat we ons verder moeten blijven ontwikkelen, ook om de jeugd een beetje te blijven snappen, zodat er niet ook een enorme digitale generatiekloof ontstaat.
Maar ik kan me ook vinden in je aandacht voor mensen die dit allemaal niet zo mee kunnen maken en je aandacht voor mensen die gewoon even met een mens willen praten en iets aan een mens willen vragen. Is gewoon ook heel leuk.
Niet alleen de jeugd Tante Kees, ook jij ;-) En nogmaals het is niet of/of, maar én/én. Zowel fysiek als digitaal moet onze dienstverlening staan als een huis en aansluiten bij de wens van de klant.
BeantwoordenVerwijderen