Ik heb een mobiel, prachtig om te zien, met mooie bloemetjes erop.
Ik kan ermee bellen, sms’en, foto's maken, maar dan houdt het voor mij op. Meer hoef ik er ook niet mee.
Mijn man en 2 oudste zonen hebben internet op hun telefoon. Zij kunnen ten alle tijden hun mail bekijken en beantwoorden.
Vooral in het buitenland en onderweg is zo'n mobiel handig. Wel hoor je altijd dat je een mailtje hebt en is dit prettig?????
Een i-pad is misschien ook leuk om te hebben. Een zwager heeft een rugoperatie gehad en hij kon precies laten zien wat er met hem gedaan is op de operatietafel. Is dit prettig?????
Je kunt wel overal en altijd kijken hoe je ergens moet komen, wat er te doen is en of daar de zon schijnt of dat het regent.
Dit is prettig!!!!!Mensen kunnen hun mobile internet raadplegen om te kijken of hun gereserveerde boek er al is en of een bepaald boek in de Bieb aanwezig is.
Ook kunnen de klanten gebruik maken van de attenderingsservice, zodat zij hun boeken op tijd kunnen inleveren.
Vaak word ik gek van al dat sms’en en bellen om mij heen. Vooral hinderlijk als de klant voor je neus staat te bellen. Wat te doen met een klant die hierover klaagt??
Laat mij maar mijn eigen, vertrouwde mobieltje gebruiken.
Tante Kees, jij hebt er een spurt in!
BeantwoordenVerwijderenWel grappig dat je om je heen allerlei mobiele apparaatjes langs ziet komen, maar dat je zelf je eigen weg hierin gaat. Het is handig dat we ze kennen en weten hoe het werkt en erover nadenken of we het kunnen gebruiken in de communicatie met onze klanten.
BeantwoordenVerwijderenDat geldt misschien voor jou, maar een groot deel van je klanten heeft internet op zijn mobiel en gebruikt het dagelijks. Je zult dat serieus moeten nemen en het als een kans moeten zien om je dienstverlening letterlijk onder handbereik van de mensen te brengen. Want geloof me, mensen verwachten inmiddels niet anders van je. Dat is wat ik bedoelde met "voorbij je eigen schaduw durven kijken".
BeantwoordenVerwijderen